tisdag 29 november 2011

Lärljungar och Twitter.


Jag vill leva så här.
Paulus sa, och jag börjar känna igen det i mig själv; (Rom 7)
"19 Ja, det goda som jag vill gör jag inte, men det onda som jag inte vill, det gör jag."


Simon håller på att knåpar på en hemsida helt dedikerad åt lärljungaskap, den kommer bli intressant. Kasta gärna en bön åt hans håll för det! (förhoppningsvis tar han inte illa upp av att jag spoilar det, jag vet inte om han har lagt upp den officiellt än! men om så inte är fallet får han ju lite press på sig ;))


Jag har blivit ganska aktiv på Twitter som @frejtlejs och jag uppskattar djupt om ni vill hänga på och diskutera olika saker där. För er som inte vet det så gillar jag att diskutera och samtala om nästan allt, inte bara Jesus och lärljungaskap, även om Jesus alltid är en favorit i alla sammanhang. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar