lördag 18 augusti 2012

Dammar av bloggen.

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge, jag har inte någon direkt ursäkt för detta, men det verkar ju inte som att det har varit så speciellt saknat heller.

En hel del har hänt, jag har bland annat varit på missions resa till Kenya, där träffade jag en hel del knasiga människor och var med om en massa knasiga saker, Men för Gud är det ju fullt normalt att lama går, döva hör och blinda ser.
Det var en väldigt nyttig läxa och jag tror jag växte en del som människa på den resan.
(inte bara för att jag hade två tunga sjukdomar samtidigt)

Jag har nu varit hemma längre än vad jag var borta och även här hemma har det hänt en del roliga grejer. Dock så känner jag att min eld för Jesus har dött ut lite. Kenya resan tog lixom musten ur mig.
Men jag tror jag börjar hitta tillbaka till glädjen i Jesus igen.

Jag har upptäckt en massa saker om mig själv som jag måste ta mig igenom för att kunna känna mig fri, allt med Jesu hjälp så klart.

Vad hjärtat är fullt av talar munnen, det är kanske därför jag inte skrivit på länge, mitt hjärta har inte varit fullt av Jesus.

Men i och med detta hoppas jag att komma igång igen, jag hoppas också att Gud kan använda den här bloggen så jag inte bara skriver för tomhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar