måndag 2 maj 2011

Mänsklig inspiration!

Ibland tappar man fokus, missar målet som man säger. Som människa är det lätt att glömma det Gud har gjort och gör för oss hela tiden.  Då är det viktigt att påminna sig, dom flesta kristna kommer säga åt dig att läsa Bibeln och det är helt rätt också, att läsa Bibeln är som andlig mat, Men ibland så tvivlar man så starkt att Bibeln inte hjälper. I sådana lägen tycker jag personligen att man bör vända sig till människor som har Jesus i sig, för det är också som att vända sig till Jesus personligen. Det är bara lite lättare att förankra det i verkligheten när man kan få se och höra vad människor upplever genom Jesus.

Detta är en av mina största inspirations källor och jag vill dela med mig av honom till er för jag tycker han är fantastisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar