torsdag 9 juni 2011

Tack Gud för vädret!

Jag var väldigt bitter på livet innan jag kom till tro på vår Herre Jesus. Genom sin ande har han uppenbarat skönheten i världen, oavsett vilket väder det är har väldigt få dagar gått förbi utan att jag lagt extra märke till naturens skönhet.

vid två tillfällen senaste veckan har jag haft lyckan att få be i naturen, båda gångerna blev jag mött av ekorrar. Fantastiskt vackra djur, det har jag aldrig lagt märke till förut.

Jag vill uppmana dig min vän att be en bön, vad har du att förlora?

God Bless!

1 kommentar:

  1. Läste nånstans att ekorren kommer med budskap om att något nytt kommer in i ens liv. Fint, va?
    Du, även om du känner att du var bitter innan du blev frälst så ska du veta att jag upplevt dej så här, alltså innan frälsningen;
    Lugn, omtänksam, snäll, humoristisk, filosofisk, öppen, glad, mjuk, kärleksfull, musikalisk, nattuggla, sprallig och gärna soffliggare. ;)
    Vi ses på tisdag, jag plingar dej så du vet när vi ska ses. Borde bli vid 14-tiden.
    KRAM!

    SvaraRadera