onsdag 29 juni 2011

Panik-ångest och Owl City.

Förra året led jag av ganska svår panik-ångest. Det jagade mig mest om nätterna. Ibland var det ända som hjälpte att lyssna på Owl City! Det gav mig lixom ett lugn på något sätt. Jag trodde att de var för att texterna var så mysiga. På senaste tiden har jag tänkt en del på det där och när jag tänker tillbaka på det så är det som att jag vill tro att Jesus var med mig där på något sätt.
Jag googlade och det visade sig att mannen bakom Owl City är kristen!
Jesus är med oss alla jämt, men han verkade verkligen genom den skivan. Det är fantastiskt hur stor Gud är. Missa inte detta vänner, Owl City har inte kristna texter, men han har Jesus i hjärtat och därigenom förmedlar han kärlek i musikform utan att säga något!

Vi kan vara ett ljus i mörkret!


Nu säger kanske någon: "Du har tro." - Ja, men jag har också gärningar. Visa mig din tro utan gärningar, så skall visa dig min tro genom mina gärningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar