söndag 10 april 2011

Allting har en början

Jag har en tid nu funderat på att börja blogga. Det är mycket med det här med blogging, först måste man skapa sig en blogg, om man har en mail-adress på google så var ju det ganska smärtfritt, efter det måste man designa sin blogg och till sist måste man skriva något vettigt.
Designen har google också gjort rätt smärtfri, jag känner inte att jag orkar engagera mig mycket längre än till vit bakgrund och kursiv rubrik.

Så, nu kommer vi till det verkliga problemet: Att skriva något vettigt. Jag tror jag kan ha något som kan vara till intresse för någon, frågan är bara vart jag ska börja?
Jag skulle kunna börja från första början, back in 87' men, det känns lite väl i överkant. Jag skulle också kunna börja från början av hela det här äventyret. Då kommer vi direkt fram till dem ömmande punkten. Jag är för lat och för noggrann för att skriva ner allt som har hänt mig de senaste månaderna så att det återspeglas med något sorts värdighet. Så därför så hoppar jag direkt in i nutiden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar