onsdag 27 april 2011

The hand of Jesus.

Jag har på senaste tiden känt mig lite vilsen och i förgår natt så låg jag i sängen innan jag skulle sova och bad. Jag bad om förlåtelse för mina synder, jag bad om vägledning m.m. När det kändes som tyngst i bönen så kände jag SOM OM Jesus la handen på min axel, det är väldigt svårt att förklara, det hände inte på riktigt jag kände det inte, men det kändes ändå! Hur som helst.. när handen las mot min axel i "visionen" eller vad man vill kalla det så släppte allting och jag kunde sova gott!
Dock har jag känt både igår och idag att jag fortfarande är ganska vilsen, det är inte för än nu när jag återupplever det här som det känns bättre. Det leder mig till att tänka på Jeremia 29:
11 Jag vet vilka tankar jag har för er, säger HERREN, nämligen fridens tankar och inte ofärdens för att ge er en framtid och ett hopp.


Misströsta inte, Jesus är med oss!
Gud välsigne er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar